Campus Multiesportiu Adolescent

El Club Esportiu ‘Los Gessers’ d’Algerri impulsa el Campus multiesportiu adolescent, una activitat d’estiu i de promoció de l’educació física, de durada quinzenal i apta per adolescents d’edats entre els 13 i els 16 anys.

El Campus es desenvoluparà entre els dies 17 i 28 de juliol (ambdós inclosos) en diversos espais d’Algerri, tot i que majoritàriament les activitats esportives es desenvoluparan a la zona poliesportiva municipal. L’horari és exclusivament de matí, el punt de trobada serà a les 9:00h al Local Social i finalitzarà a les 13:30h també al Local Social.

La direcció del Campus recau en Ronal Sneider Hurtado i comptarà amb la col·laboració tècnica de Luís Javier Zuña. Tots tres acumulen experiència suficient i contrastada en l’organització d’activitats multiesportives per infants.

Per això, s’ha dissenyat un calendari d’actuacions on el protagonisme recau en la pràctica d’esports en equip i on la implicació dels infants serà màxima. També, el calendari s’adequa a la meteorologia, per això, les activitats de major exigència física es practicaran a primera hora, mentre que a partir de mig matí, la piscina serà la principal protagonista.

Aquest campus incorpora una sortida a Llavorsí per practicar ràfting per un tram de 15 quilòmetres!

Veieu el calendari quinzenal.

1a setmana:

Piscina: Jocs d’aigua

Piscina: Waterpolo

Ràfting

Per inscriure’s a les activitats podeu fer-ho a través de correu electrònic a clubesportiualgerri@gmail.com o el dia 4 de juny a la Fira         d’Algerri.

Per completar la inscripció, el Club Esportiu ‘Los Gessers’ d’Algerri sol·licitarà una autorització dels tutors legals dels infants on autoritzaran la seva participació al Campus multiesportiu.

La inscripció té un cost de 50€ a la setmana i de 100€ la quinzena.

Descomptes:

- Els socis del Club Esportiu ‘Los Gessers’ d’Algerri tindran un descompte de 5€. El preu final serà de 45€ una setmana i de 95€ la quinzena.

- Les inscripcions de germans té un descompte de 5€. Així doncs, el preu de la setmana serà de 90€ i de la quinzena de 180€. Si a         més, els pares són socis del Club, s’acumularà un descompte de 5€ en el preu de la setmana (85€) i de la quinzena (175€).

El preu de la inscripció inclou els tres monitors, el material bàsic, l’assegurança i un obsequi.

Material que caldrà dur:

- Roba esportiva d’estiu.

- Gorra i crema solar d’acord amb la pell de l’infant.

- L’esmorzar i l’aigua.

- Banyador i tovallola.

- Bicicleta i casc pel dia de la sortida.

*L’activitat es realitzarà si s’inscriuen 12 o més participants.