Història

El Club Esportiu ‘Los Gessers’ d’Algerri neix a l’octubre de 2015 amb el nítid propòsit d’impulsar l’esport de base i la pràctica esportiva a totes les edats al municipi d’Algerri.

Des d’aleshores, el Club ha organitzat diverses activitats esportives aptes per a totes les edats, des de els campus multiesportius d’estiu per infants i adolescents, passant per l’aquagym i per acabar amb les classes de pilates i zumba.

També ha organitzat la 1a Cursa d’Atletisme del Dúgol i la 1a Sortida nocturna en BTT ‘la Gamussinada’.

En aquesta curta però intensa trajectòria, el Club ha rebut l’acceptació de la gent d’Algerri i de l’entorn, ben visible en el nombre de socis i en el recolzament en forma de voluntaris a l’hora d’organitzar activitats esportives.